Перейти к содержанию
  • Похожий контент

    • От Вадим
      Вибір системи управління будинком!
       На сьогодні існує два закони, які регламентують правила управління власністю в багатоквартирному будинку. Це закони «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» https://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/417-19?lang=ru та «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» https://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2866-14.
      Згідно першого, власники квартир в нашому будинку мають визначитись з формою управління будинку до кінця лютого поточного року. Якщо цього не станеться, управляючу компанію (ЖЕК) нам оберуть на конкурсі органи місцевого самоврядування.
      Отже, в нас є три варіанти:
      1. Найпростіший, нічого не робити, чекати на прихід комунального ЖЕКу. Плюс один. Нам можна нічого не робити. Мінусів багато. У нас у всіх є досвід спілкування з ЖЕКом.  ЖЕК буде знаходитись далеко, потрапити до його посадових осіб можна буде лише в відведені для цього години, простоявши в черзі. Наша територія перестає бути закритою. Якість наданих послуг сумнівна.
      2. Можна обрати на загальних зборах управляючу компанію на рік. В подальшому, всі важливі питання будуть вирішуватись на загальних зборах. Тобто, майже поточна ситуація. Закритість нашої території під питанням з травня 2020р, бо закінчиться строк оренди землі нашим забудовником, земля повернеться громаді Києва, і ми не матимемо права огороджувати її парканом.
      3. Об’єднатись в об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).  На загальних зборах обрати правління, статут, прийняти рішення щодо порядку управління будинком. В цьому випадку ОСББ може взяти на себе всі повноваження з управління будинком, а може передати повністю або частково ці повноваження управляючій компанії. ОСББ має право, як юридична особа, взяти в оренду землю, яка є нашою прибудинковою територією, включаючи землю під платною парковкою. Тоді ми зможемо залишити наш паркан і охорону. В фінансовому плані ми маємо розуміти, що будь яка управляюча компанія є платником ПДВ. ОСББ не є комерційною організацією, а отже, у випадку, якщо всі функції з управління ОСББ бере на себе, вартість цих послуг має бути меньшою.
      В будь-якому з останніх двох варіантів нам необхідно провести загальні збори всього будинку згідно закону, а це вимагає фінансових затрат. Всім власникам має бути повідомлено про збори або під особистий підпис, або рекомендованим листом. Оскільки дуже багато наших власників не проживає в  ЖК, витрати на рекомендовані листи будуть чималі. Для проведення зборів безпосередньо нам необхідно буде орендувати залу, це теж витрати.
       
      Міські ЖЕКи ми знаємо. Наш ЕК також, одна з можливих керуючих компаній. Інші будуть далеко. Зупинимося на ОСББ.
      Ось переваги , які дає власникові ОСББ:
      - у разі створення ОСББ істотно підвищується зацікавленість, відповідальність і, як наслідок, ефективність управління спільною власністю, поліпшується житлово-комунальне обслуговування;
      - створення в будинку юридичної особи сприяє вдосконаленню договірних відносин та розвиткові конкуренції на ринку житлово-комунальних послуг;
      - завдяки фінансовому контролю та прозорості використання коштів (а також з огляду на статус неприбуткової організації) з’являються гарантії надійної діяльності ОСББ, зростає кількість сумлінних платників;
      - учасники ОСББ можуть наперед запланувати заходи для поліпшення стану свого будинку, тобто для модернізації та ремонту обладнання всієї будівлі, а також встановлення систем енергозбереження;
      - ОСББ має можливість отримати у власність або довгострокове користування прибудинковою територією. А це, в першу чергу, захищає прилеглу земельну ділянку від зведення на ній додаткових споруд – так званого ущільнення забудови, яке сьогодні створює проблеми багатьом мешканцям.
      Отже, створивши ОСББ мешканці багатоквартирного будинку мають можливість:
      - створити власну управлінську структуру для вирішення проблем утримання будинку та прибудинкової території;
      - отримати у власність земельну ділянку, на якій розташований будинок, а також прибудинкову територію;
      - самостійно визначати кошторис утримання свого житла, розмір внесків на утримання будинку;
      - обирати на конкурсній основі виконавців житлово-експлуатаційних послуг для покращення якості утримання будинку та скорочення загальних витрат;
      - формувати штатний розклад, персональний склад працівників та їх заробітну плату;
      - контролювати якість робіт у будинку;
      - покращити фізичний стан будинку та умови проживання у ньому, самостійно визначати черговість проведення поточного ремонту;
      - контролювати використання коштів за послуги з утримання будинку та прибудинкової території;
      - отримувати кредит на проведення ремонтів, встановлення лічильників, облаштування прибудинкової території;
      - після прийому будинку на свій баланс здавати в оренду допоміжні приміщення і скеровувати ці кошти на покращення технічного стану житла.
       
       
      Часто ми чуємо нарікання мешканців будинків на бездіяльність ЖЕКів. І наче гроші за комунальні послуги сплачені вчасно, і зі своїми проблемами не раз звертались до утримувача будинку, а він зовсім не поспішає виправляти ситуацію та поліпшувати стан будинку та прибудинкової території. Плюс отримати відповідь про перелік робіт, куди були витрачені кошти, сплачені за комунальні послуги, практично не можливо.
      Створюючи ОСББ, мешканці не просто беруть на себе відповідальність за спільний дім, але отримують можливість вчасно та якісно його поліпшувати. Вони впливають на розмір квартирної плати, спільно планують витрати та у будь-який момент можуть їх проконтролювати.
      Мешканці самостійно вирішують, який склад працівників потрібен для обслуговування будинку, кого краще найняти та з якою заробітньою платнею, а це і управитель, або керівник ОСББ, сантехнік, двірник, електрик, бухгалтер тощо. Це ж стосується і відбіру підрядників для будь-яких робіт, що раніше просто призначались ЖЕКом, – вивезення сміття, ремонтні роботи і т.д.

      Мешканці будинку, в якому створено ОСББ, можуть залучати кредитніі кошти для енергомодернізації свого будинку та отримати відшкодування з державного бюджету на рівні 40%, та ще 30% з місцевого. Після проведення таких робіт витрати на опалення взимку та охолодження влітку значно зменшуюються, що заощаджує кошти всіх мешканців.
      Зі створенням ОСББ всі комунальні приміщення в будинку переходять на його баланс. Кошти від здачі цих площ в оренду тепер будуть надходити на рахунок ОСББ і далі спрямовуватись на проведення необхідних робіт. Також додаткові кошти можна залучати з розміщення реклами на будинку, участі у грантових програмах, розміщення на депозиті надлишку внесків мешканців.
      Ще однією беззаперечною перевагою для мешканців будинків, де справно працює ОСББ, є наявність людини, що відтепер представляє їх інтереси у “комунальних війнах”. Членам ОСББ вже не треба буде самотужки ходити по інстанціях, якщо виникають незрозумілі борги перед водоканалом чи енергокомпанією, або якісь інші проблеми з постачальниками послуг. Адже тепер у співвласників будинку з’являється повноцінний представник їхніх інтересів, як перед органами влади, так і перед комунальними службами та іншими юридичними особами.

       
      У рамках української програми фінансування енергоефективності в житловому секторі IQ energy об'єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) можуть отримати кошти на впровадження енергоефективних технологій: теплоізоляцію стін, дахів та підлог; модернізацію систем теплопостачання; установку лічильників тепла, індивідуальних теплових пунктів та багатьох інших заходів.
       

       

       

       ОСББ (об'єднання співвласників багатоквартирного будинку) - юридична особа, створена власниками квартир та / або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього спільного майна та управління, утримання і використання спільного майна. Порядок створення, реєстрації, реорганізації, діяльності і ліквідації ОСББ регулюється Законом України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку».

      1. Створити ініціативну групу з неменше як трьох співвласників будинку (власників квартир чи нежитлових приміщень будинку), шляхом складання протоколу засідання ініціативної групи зі скликання і проведення установчих зборів Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку.
      2. Провести попередні збори з співвласниками та мешканцями будинку для роз’яснення питань, що стосуються ОСББ та його діяльності, для майбутнього кошторису дізнатися думку співвласників, які потрібні робітники і скільки їм платити, знайти людей які будуть допомагати Вам. Розвісити об’яви на дошках оголошення біля під’їздів про те, що в будинку працює ініціативна група зі створення ОСББ.
      3. Звернутися до відділу Державної реєстраційної служби з проханням надати інформаційну довідку по всім квартирам та нежитловим приміщенням на предмет права власності за цими об’єктами нерухомого майна та їх площу за кожний об’єкт окремо. Довідка є безкоштовною.
      3.1. Опрацювати отриману інформацію, та у разі необхідності звернутися до БТІ чи управління комунального майна (залежить від того, у кого знаходиться архів) для отримання інформаційної довідки по приміщенням, які будуть відсутні у довідці від Державної реєстраційної служби. (Державний реєстр ведеться з 2003 року). Для опрацювання інформації можна безкоштовно використати переваги сайту ОСББ-онлайн http://osbb.ck.ua
      4. Ініціативній групі вивчити будинок, прорахувати кошторис, звернути увагу на питання, які потрібні негайно вирішити (по ремонту) та їх вартість (для обговорення та прийняття рішення по усуненню недоліків, які потребує негайного реагування), розробити статут та інше.
      5. Провести по квартирний обхід з метою: роз’яснення про ОСББ, отримання пропозицій, збір контактної інформації про власника, складання попереднього підрахунку голосів. Перед проведенням обходу можна розкидати у почтові ящики інформаційні листи чому потрібно створювати ОСББ.
      6. Після проведення квартирного інформування проаналізувати отриману інформацію та провести другі попередні збори зі співвласниками та мешканцями будинку для остаточного вирішення всіх питань, які будуть обговорюватися на установчих зборах.
      (це все робиться для того, щоб власник розумів, що таке ОСББ, а також для більш продуктивного проведення загальних зборів по створенню ОСББ. Добросовісна і плідна робота дуже допоможе у початковій роботі ОСББ).
      7. Ініціативній групі створити список оповіщених про проведення загальних зборів та здійснити повідомлення про проведення установчих зборів шляхом вручення повідомлення кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення (рекомендованим листом)!!!. Ініціативна група повинна повідомити 100% співвласників не менше, ніж за 14 днів до дати проведення установчих зборів.
      8. Проведення установчих зборів:
      8.1. Перед початком проведення установчих зборів кожен присутній співвласник або його представник повинні зареєструватися у списку присутніх на установчих зборах. Збори веде Голова зборів, який обирається з числа присутніх більшістю голосів присутніх співвласників або їх представників. Таким же чином, обирається секретар зборів та, якщо потрібно, лічильна комісія. 8.2.На установчих зборах рішення з голосування оформляється особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату голосування ("за" чи "проти"). Якщо співвласників багато перед установчими зборами можна оформити листами голосування для кожного співвласника з переліком усіх питань. Якщо на установчих зборах не набралось потрібної кількості голосів, то проводимо письмове опитування серед тих співвласників, які не приймали участь у голосуванні. Правила проведення письмового опитування чітко прописані у п.8 ст.10 ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку". 8.3. Оскільки ОСББ має право приступати до утримання будинком з моменту реєстрації, на установчих зборах приймаються та вирішуються усі питання, необхідні для діяльності об'єднання (але не забуваємо про % голосів, який потрібен під кожне питання):
      Приблизний порядок денний:
      1.   Організаційні питання проведення зборів. 2.   Створення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (надалі – об’єднання), затвердження його назви та визначення адреси. 3.   Затвердження Статуту об'єднання та вирішення питання щодо форми управління житловим будинком. 4.   Вибори Правління об'єднання. 5.   Вибори ревізійної комісії об'єднання. 6.   Надання повноважень представнику Установчих зборів щодо державної реєстрації об'єднання. 7.   Визначення розміру частки кожного співвласника у витратах зі створенням ОСББ (йде мова про суму коштів, які витратила ініціативна група при підготовці до установчих зборів та які необхідно витратити для нотаріального посвідчення установчих документів, реєстрацію ОСББ, виготовлення печатки, штампу, відкриття рахунку тощо). Відкриття спеціального та резервного фонду. 8.   Затвердження кошторису. 9.   Створення Резервного та Ремонтного фонду, визначення джерел фінансування та розмір внеску до цих фондів. 10. Питання про оформлення земельної ділянки (прибудинкової території) у власність об'єднання. 11. Інше. 8.4 Підраховуємо голоси, готуємо протокол, статут. 9. Реєструємо ОСББ, виготовлюємо печатку, отримуємо статус неприбутковості у ДФС України. 10. Повідомляємо органи місцевого самоврядування про створення об'єднання та організацію чи особу, яка здійснювала обслуговування (утримання), управління будинком. 11. Приймає будинок в управління та починаємо управляти.  
      Законодавство та норми в цій сфері:
      Закон України «Про житлово-комунальні послуги»
      Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»
      Закон України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» (ОСББ)
      Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Постанова КМУ від 20.05.2009 №529.
      Наказ Державного комітету України з питань ЖКГ від 27.08.2003 № 141. Про затвердження Типового статуту ОСББ та Типового договору власників житлових і нежитлових приміщень та управителя
      Наказ Міністерства з питань ЖКГ України від 02.02.2009 №13. Про затвердження Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд
      Наказ Державного комітету України з питань ЖКГ від 17.05.2005 №76. Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій
      Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги. Постанова КМУ від 01.06.2011р. №869
      Cпіввласники багатоквартирних будинків самостійно визначатимуть вартість послуг з утримання будинків та прибудинкових територій — законопроект
       Какими правами обладают члены ОСББ?
      Согласно ст. 6 ЗУ «Об особенностях осуществления права собственности в многоквартирном доме», а также ст. 14 ЗУ «Об объединении совладельцев многоквартирного дома» члены ОСМД имеют право:
      §  избирать и быть избранными в органы правления
      §  получать данные о деятельности ОСББ (в т.ч. финансовой)
      §  участвовать в управлении ОСМД (в рамках законодательства и устава объединения)
      §  знакомиться с протоколами общих собраний и листами опроса
      §  требовать от уставных органов защиты своих прав и соблюдения правил добрососедства
      §  беспрепятственно пользоваться общим имуществом дома (с учетом законных ограничений)
      §  получать информацию о состоянии дома, условиях его содержания и эксплуатации, затратах на содержание общего имущества и поступлениях, полученных от его использования
      Порядок реализации прав совладельцев определяется законом и не должен нарушать права других собственников. Споры между членами ОСМД решаются по соглашению сторон или в суде.
       
      Что входит в обязанности членов ОСББ?
      §  придерживаться Устава ОСМД
      §  исполнять решения уставных органов
      §  своевременно оплачивать взносы и платежи по ЖКХ
      §  возмещать убытки, причиненные другим совладельцам
      §  соблюдать чистоту в доме и на придомовой территории
      §  соблюдать правила пожарной безопасности и санитарных норм
      §  использовать помещения по назначению, обеспечивать их сохранность
      §  информировать органы управления ОСМД (ОСББ) о повреждениях в доме
      §  предотвращать нарушения законных прав и интересов других совладельцев
      §  проводить реконструкцию, реставрацию, текущий и капитальный ремонт дома
      Какие могут быть источники дохода у ОСМД?
      Согласно статье 21 Закона Украины «Об объединении совладельцев многоквартирного дома», основные денежные средства ОСМД может получать от (список источников финансирования ОСББ):
      §  субсидий и льгот
      §  кредитных и заемных средств
      §  взносов и платежей совладельцев
      §  хозяйственной деятельности общества
      §  сдачи в аренду вспомогательных помещений и другого общего имущества дома
      §  добровольных имущественных (денежных) взносов физических и юридических лиц
      §  капиталовложений собственников, собранных на оплату расходов по организации ОСББ
      По каким тарифам члены ОСМД оплачивают коммунальные услуги?
      Члены ОСББ самостоятельно определяют порядок обслуживания дома, выбирают обслуживающую компанию и формируют тарифы (членские взносы) на содержание дома и придомовой территории.
      Может ли ОСМД распоряжаться придомовой территорией?
      Придомовая территория, переданная на баланс объединения, может быть благоустроена по усмотрению ОСМД в зависимости от его потребностей. При этом, значительные изменения (строительство гаражей, автостоянок, установка киосков или вспомогательных сооружений) должны быть согласованы с местными органами государственной исполнительной власти.
      Требуется ли согласие ОСМД на сдачу квартиры в аренду?
      Владельцы квартир или нежилых помещений в доме, в котором создано ОСМД, имеют право распоряжаться собственным имуществом на свое усмотрение (продавать, сдавать в аренду и т.д.) и без согласия объединения. При этом на собственника возложена обязанность проинформировать покупателя или арендатора о том, что данное помещение является составляющей частью дома, в котором создано ОСББ, ознакомить с уставом объединения, его правами и обязанностями.
      Как используются деньги, полученные за аренду помещений ОСМД?
      Финансовые поступления, полученные от сдачи в аренду объектов общей собственности, должны быть направлены на содержание и эксплуатацию дома, формирование резервного фонда на капитальный ремонт либо уменьшение коммунальных платежей. Любое распределение доходов между членами ОСМД не допустимо, поскольку превращает объединение в коммерческую организацию.
      Кто и каким образом управляет ОСМД?
      Согласно законодательству, высшим руководящим органом объединения является общее собрание совладельцев многоквартирного дома. Созывается и проводится оно не реже одного раза в год, а его решения являются обязательным для всех членов ОСМД (оспаривается в судебном порядке).
      Какие вопросы решаются на общем собрании ОСМД?
      В соответствии со статьей 10 Закона Украины «Об объединении совладельцев многоквартирного дома», к исключительной компетенции общего собрания членов ОСББ относится следующее:
      §  избрание (переизбрание) членов правления
      §  утверждение сметы, баланса и годового отчета
      §  принятие решений о проведении строительных и ремонтных работ
      §  утверждение устава объединения, а также внесение в него изменений
      §  избрание (отзыв) управляющего, утверждение и изменение условий договора с ним
      §  вопрос об использовании общего имущества (в том числе определение ограничений)
      §  определение поощрения председателя и членов правления (в том числе материального)
      §  установление порядка уплаты, перечня и размеров взносов и платежей совладельцев дома
      §  предварительное согласование условий договоров, заключенных на сумму, превышающую лимит устава, договоров относительно ценных бумаг, имущественных прав
      Какие полномочия имеет правление ОСМД?
      Правление объединения — исполнительный орган, избираемый общим собранием совладельцев дома для руководства текущей деятельностью ОСМД. Порядок избрания и отзыва членов правления, их количество и сроки избрания устанавливаются общим собранием. В компетенции правления:
      §  распоряжение средствами объединения
      §  назначение письменного опроса совладельцев
      §  подготовка сметы, баланса объединения и годового отчета
      §  ведение делопроизводства, бухгалтерского учета и отчетности
      §  созыв общего собрания совладельцев или собрания представителей
      §  заключение договоров на выполнение работ и оказания услуг, надзор за их выполнением
      §  осуществление контроля за своевременной уплатой взносов и платежей, взыскание долгов
      Важно! Список полномочий правления ОСМД может быть расширен по решению общего собрания.
      Кто может стать Председателем правления ОСББ?
      В соответствии с законодательством Председателем правления ОСМД может быть только совладелец дома, который выбирается из состава членов правления. В его компетенцию входит:
      §  издание приказов и распоряжений
      §  визирование платежных документов
      §  заключение договоров в интересах ОСМД
      §  распоряжение денежными средствами объединения
      §  организация и контроль за деятельностью правления ОСББ
      §  подписание статистической и финансовой отчетности, исковых заявлений, претензий
      Обратите внимание! Председатель правления может выполнять свои функции на платной основе, или на общественных началах (бесплатно). Размер гонорара устанавливается на общем собрании.
      Можно ли застраховать общее имущество ОСМД?
      Страхование общего имущества ОСББ от любых видов риска и прямых убытков осуществляется в порядке, предусмотренном уставом объединения. При возникновении страхового случая, страховая сумма выплачивается объединению или доверенному представителю ОСББ, для последующего использования в интересах совладельцев (в первую очередь — на восстановление и ремонт).
      Как ликвидировать ОСМД и вернуть деньги?
      Согласно норм ст. 28 ЗУ «Об объединении совладельцев многоквартирного дома» деятельность ОСМД прекращается со дня внесения об этом записи в Единый государственный реестр юридических лиц и физических лиц — предпринимателей. Упразднение объединения производится в случае:
      §  приобретения одним лицом всех помещений в многоквартирном доме
      §  принятия судом решения об аннулирование объединения ОСББ
      §  принятия совладельцами решения о ликвидации объединения
      При устранении объединения средства, оставшиеся после удовлетворения требований кредиторов, распределяются между всеми совладельцами многоквартирного дома. При этом осуществляется зачет задолженности каждого совладельца перед ОСМД в соответствии с уставом объединения.
      Кто такой управитель ОСМД и как он выбирается?
      Управитель (управляющая компания) — физическое лицо-предприниматель или частная фирма, чьей основной деятельностью является посредничество между собственниками жилья и физическими и юридическими лицами, предоставляющими коммунальные услуги. В компетенцию управляющего ОСББ входит подбор поставщиков услуг и заключение с ними соответствующих договоров подряда (подача холодной и горячей воды, электроэнергии, газа и отопления, вывоз мусора, уборка придомовой территории, проведение строительных и ремонтных работ). Оплата за предоставленные услуг и работу управляющего взимается с собственников жилья в виде именных платежек.
      Для жильцов, в установленные сроки не объединившихся в ОСМД, управляющий будет назначен органами местного самоуправления по итогам конкурса. Процедура подготовки и проведения конкурса по назначению управляющего многоквартирного дома будет проводится в соответствии с Приказом Минрегионразвития №150 от 13.06.2016. Продолжительность конкурса и назначение управляющего в среднем занимает два месяца. В этот переходный период услуги по содержанию домов сохраняются за организациями, обслуживающими их ранее (ЖЭКами).
      Как расторгнуть договор с управляющим ОСББ?
      Благодаря принятию ЗУ «О внесении изменения в статью 13 Закона Украины «Об особенностях осуществления права собственности в многоквартирном доме» процедура досрочного расторжения договора с управляющей компанией была изменена. Теперь совладельцы многоквартирного дома вправе разорвать договор с управителем в любое время. Напомним, что предыдущая редакция закона не предусматривала возможности расторжения контракта до окончания срока его действия.
      В случае принятия решения об изменении формы управления многоквартирным домом (т.е. создании ОСББ) или выборе другого управляющего, совладельцы, не позднее чем за два месяца до дня расторжения договора, должны уведомить назначенного им на конкурсной основе управляющего.

       
       
  • Избранное

    • Все данные тепла и горячей воды по квартирам ЭК передала в КП «Київтеплоенерго», в связи с этим в личном кабинете ГИОЦ появились все счета и расчеты для онлайн оплаты.

      В кабинете добавляете объект с вашей квартирой, код авторизации берете из платежки от ГИОЦ (в почтовом ящике)



       

      Если надо бумажные договора едите в офис КП.

      Тех паспорта счетчиков забираете в ЭК.

       
      • 4 ответа
    • В телеграм запущен бот МК.
      https://t.me/MistoKvitivKievUaBot

      Бот распознает и отвечает на распространенные вопросы задаваемые жителями, а именно.

      Подскажите где таблица жителей
      Как пропатчить KDE2 под FreeBSD?
      Кто заключал договор с ДТЕК или Киевэнерго
      Дайте контакты эк
      Подскажите телефон Галины Адамовны
      Подскажите телефон отдела продаж
      Бот расскажи шутку
      Бот как тебе помочь
      В чем смысл жизни
      Дайте телефон охраны
      Какой наш ютуб канал
      Дайте телефон диспетчера
      Какой наш индекс
      Дайте телефон по парковки
      Когда выдадут ключи
      Какая ситуация с ланетом
      Подскажите номер сантехника
      Подскажите номер электрика
      Как включить отопление
      Какие интернет провайдеры есть

       

      Все вопросы могут быть в разном контексте, с ошибками и построены по другому, бот старается их распознавать.

      Вопросы можно задавать как в группах ЖК так и напрямую боту.

       
      • 1 ответ
    • В какое время запрещается шуметь?
      • 0 ответов
    • Заключение договора онлайн тут
      https://dtek-kem.com.ua/contract
      (галочка, новый клиент, заполняете все поля, прикрепляете сканы нужных документов)

      После будет назначена дата опломбирования, если счетчик в открытом доступе (ключи в ЭК есть), присутствие не надо.

      Через приблизительно 10 дней, на email будут присланы доки, в которых будут все нужные данные, Р/С, номера счетчиков и т.д.

      Все.

      Лично присутствие в офисе не надо, договор публичный, подписывать не обязательно. Но бумажную версию можно взять если надо будет.

      Так же по горячей линии можно оставить заявку на перевод счетчика на 2х тарифный (если счетчик поддерживает), так же присутствие не надо.
      • 3 ответа
    • В тепловом шкафе повернуть шаровые краны, чтобы их ручки были параллельны трубам. Круглые краны, которые соединены трубочкой не трогайте. 
      Потом еще надо стравить на батареях воздух - плоской отверткой повернуть кран маевского, начнет свистеть воздух, как пойдет вода, закрыть. Операцию возможно придется повторить.

       

       
      • 0 ответов
Приложение "Місто Квітів"
Как авторизоваться в "Місто Квітів"?
₴ Donate ₴
Телеграм
×
×
  • Создать...

Важная информация

Согласен